Eufy deurbel problemen: alle oplossingen op een rij

Geschreven door

Ruud Caris

Eufy deurbel problemen Smarthomefans

Laatste update:

69

Publicatie:

·

Laatste update:

·

69

Er zijn tegenwoordig heel wat voordeuren wat een slimme deurbel hangt van bijvoorbeeld Eufy, Nest of Ring. Maar wat nu als je Eufy deurbel problemen heeft? Er kan bijvoorbeeld geen verbinding gemaakt worden, of je krijgt geen meldingen. Dat is bijzonder vervelend, daarom in dit artikel een aantal oplossingen op een rij om de problemen met jouw Eufy video deurbel op te lossen.

Eufy deurbel

De Eufy deurbel is de laatste jaren steeds populairder geworden en dat is ook niet zo vreemd: het is een product met veel voordelen. Denk bijvoorbeeld aan de lokale opslag, geen verplichting tot een abonnement en de goede prijs, zoals dit bij de concurrent wel vaak het geval is.

9.5
HomeWizard P1 meter
Direct inzicht in energieverbruik
Begin NU met besparen
Bijzonder betaalbaar
Check ook de HomeWizard combideal
De smarthome-trend van 2024: bekijk alle details!

Toch zijn er regelmatig Eufy deurbel problemen, die over het algemeen vrij eenvoudig opgelost kunnen worden. Daarom hieronder een aantal veelvoorkomende issues en de daarbij behorende oplossingen.

Eufy deurbel problemen

Eufy deurbel problemen en oplossingen

Er zijn verschillende dingen die mis kunnen gaan met een slimme deurbel. Dit kan te maken hebben met jouw wifi-verbinding, de Homebase, app en de deurbel zelf.

Hieronder een de meest voorkomende Eufy deurbel problemen en oplossingen.

Eufy deurbel wifi problemen

Eén van de meest voorkomende problemen met van de Eufy deurbel heeft met de (draadloze) verbinding te maken. Dit kan enerzijds jouw ’thuis’ wifi zijn, anderzijds het draadloze netwerk waarmee de Eufy deurbel en Homebase communiceren.

Een aantal veelvoorkomende problemen zijn:

  • Slecht (live) beeld via de app – Het kan zijn het beeld van jouw (live) stream in de Eufy-app heel korrelig en van slechte kwaliteit is. Dit duidt (vaak) op een verbindingsprobleem of zwakke wifi/4G van jouw smartphone.
  • Trage opstarten van de stream – Duurt het lang voordat de stream in de app is opgestart, ook dit kan een verbindingsprobleem zijn.
  • Vertraagde meldingen – De bel gaat en twee minuten later krijg je pas een melding binnen.
  • Vertraagde gong op Eufy Homebase – De gong van de Eufy deurbel gaat op de Homebase, maar het kan zijn dat deze lang op zich laat wachten.

Voor de vertraagde meldingen van de Eufy deurbel of camera heb ik een apart artikel geschreven met meerdere oplossingen. Check daarom: deurbel en camera meldingen vertraagd: zo los je het op!

Er zijn dus twee verschillende draadloze netwerken betrokken: jouw eigen wifi en het netwerk van Eufy. Hieronder een aantal oplossingen op een rij.

  • Zet je Homebase dichter bij de deurbel. Zorg dat deze op een centrale plek in jouw woning staat. Niet te dicht bij de bel, maar ook zeker niet te ver af.
  • Check je eigen wifi-signaal. Ga bijvoorbeeld naast de bel en Homebase staan en doe een speedtest met je smartphone.
  • Herstart je modem/router
  • Verwijder eventuele obstakels tussen de deurbel en Homebase. Als dit geen optie, ga dan verder met de volgende stap.
  • Reset de Homebase en/of deurbel. Daarover verderop in het artikel meer.

Het is daarnaast ook mogelijk dat de bel afgaat op momenten dat dit niet de bedoeling is. Dan zijn er ook een aantal zaken die je kunt doen om dit op te lossen. Wat dit precies is, lees je in onze artikel: Eufy deurbel gaat spontaan af.

Eufy deurbel

Eufy deurbel geen geluid telefoon

Als je Eufy deurbel geen geluid op telefoon hebt, dan zijn er een aantal oplossingen voor handen. We moeten echter eerst duidelijk hebben wat er precies geen geluid maakt.

  • Eufy deurbel geen geluid telefoon bij meldingen – Dan zijn er een aantal dingen die je kunt doen:
    • Check of je telefoon niet op stil staat…
    • Open de Eufy-app, ga naar het apparaat en check of de vinkjes bij instellingen aan staan om meldingen te ontvangen. Dit doe je via instellingen > Ontvang mobiele meldingen wanneer…
    • Open de Eufy-app, ga naar het betreffende apparaat (bijvoorbeeld je deurbel) en kies voor instellingen > meldingen > Meldingen bij bewegen/aanbellen > Selecteer hier een ander geluid dan standaard
  • Geen geluid Eufy deurbel bij spraak – Hoor je niet wat de andere persoon zegt als hij voor de deur staat, dan ligt dit waarschijnlijk aan je mediavolume. Zet deze harder op je smartphone en het probleem is opgelost.

Hiermee moet het geluid-probleem op jouw smartphone opgelost zijn.

Eufy bewegingsdetectie werkt niet

Eén van de handige functies van een Eufy deurbel is de bewegingsdetectie. Hiermee kun je meldingen krijgen als er beweging is. Dit is een geavanceerde functie, dus er kunnen ook wat zaken misgaan. Stel, je Eufy bewegingsdetectie werkt niet, dan kun je de oplossingen hieronder proberen.

  • Zorg dat de bewegingsdetectie aan staat – Ga naar het betreffende apparaat in de app en kies voor instellingen > bewegingsdetectie > Motion Detection (aan)
  • Bekijk de activiteitenzones – Staat de activiteitenzone goed ingesteld? Ga naar instellingen > bewegingsdetectie > activiteitenzone.
  • Detectie type – Heb je het juiste detectietype aan staan? Voor mensen, of voor alle bewegingen? Ga naar instellingen > bewegingsdetectie > detectie type > Alleen voor mensen of Alle moties.
  • Gevoeligheid van de bewegingsdetectie – Dat de Eufy bewegingsdetectie niet werkt kan ook met de gevoeligheid te maken hebben. Ga naar instellingen > bewegingsdetectie > gevoeligheid en zet deze één stapje hoger. Check vervolgens of het weer werkt.

Hiermee zou het probleem: Eufy bewegingsdetectie werkt niet opgelost moeten zijn! Wil je meer weten over deze functie, bekijk dan ook het uitgebreide artikel over: Eufy deurbel bewegingsdetectie instellen.

Eufy deurbel
Eufy deurbel losmaken / Via Smarthomefans

Eufy deurbel offline

Het is mogelijk dat jouw Eufy deurbel offline is. Dan worden meldingen en beelden niet meer doorgegeven. Er zijn hier een aantal oplossingen en stappen voor.

Doorloop deze stappen als jouw Eufy deurbel offline is:

  • Check jouw internet/wifi – Hebben andere apparaten nog steeds internet? Check voor de zekerheid ook even de website van jouw provider om te checken of er een storing is.
  • Check batterij van Eufy deurbel – Bekijk of jouw batterij nog genoeg stroom heeft, anders gaat jouw Eufy deurbel offline. Twijfel je, dan kun je deze aan de Eufy deurbel opladen.
  • Check Homebase/Chime – Heeft de Chime of Homebase nog stroom en verbinding met het internet?
  • Reset de Eufy deurbel – De laatste, meer rigoreuze stap is het resetten. Zo herstel je deze slimme deurbel weer naar de fabrieksinstellingen. Meer info kun je hier vinden: Eufy deurbel resetten.

Accu of stroomvoorziening

Als je Eufy deurbel niet aan gaat of reageert, kan er iets mis zijn met de stroomvoorziening.

Heb je een model met accu, dan kun je de Eufy deurbel opladen. Hou er hierbij rekening dat je dit regelmatig moet doen, meestal eens in de één – twee maanden.

Heb je de Eufy deurbel bedraad aangesloten, check dan of jouw bel-trafo nog goed werkt. Check ook de specificaties van jouw specifieke model Eufy hoe krachtig jouw energiebron moet zijn. Het kan namelijk zo zijn dat deze te weinig stroom doorgeeft aan de deurbel. Er wordt een 16-24V 30VA aangeraden.

Eufy deurbel opladen

Microfoon en speaker

Wil je spreken tegen degene die bij de deur staat, maar kan deze je niet verstaand, dan kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn.

  • Geef de juiste rechten – Ga naar de instellingen van je smartphone en check of de Eufy-app toegang heeft tot de microfoon. Dit is een veelvoorkomend probleem.
  • Verbinding is te zwak – Het is mogelijk dat jouw verbinding simpelweg te zwak is om een signaal door te geven.
  • Speaker/microfoon is kapot – Het is natuurlijk ook mogelijk dat de speaker of microfoon van jouw Eufy-deurbel kapot is. Als je denkt dat dit het geval is, kun je het beste contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt.
Eufy Homebase

Homebase verbindingsproblemen

We hebben de verbindingsproblemen al eerder aangestipt, maar er kunnen ook specifieke problemen met de Homebase zijn.

Het is dan goed om te weten wat de rol van de Homebase precies is. De Eufy deurbel zelf maakt verbinding met de Homebase, die op zijn beurt weer met internet verbonden is. Je hebt er hier voor gekozen dit bedraad of draadloos te doen.

Zoals je je wellicht kunt voorstellen, dient de Homebase en een stabiele verbinding met de bel te hebben. Maar ook de internetverbinding moet stabiel zijn. Je dient dus een plek te zoeken, waarbij je deurbel, maar bijvoorbeeld ook de Eufy camera en eventuele andere apparaten optimaal verbinding maken.

Mocht je er echt niet uitkomen, dan kun je natuurlijk ook altijd de Homebase en Eufy deurbel resetten. Op deze manier gaan beide weer naar fabrieksinstellingen en dien je alles opnieuw in te stellen.

Eufy deurbel resetten

Problemen met de Eufy-app

Heb je problemen met de Eufy-app, dan heeft dit mogelijk ook met je verbinding te maken. Blijf je problemen hebben, dan kun je de volgende acties ondernemen.

  • Start je smartphone opnieuw op – Dit is altijd stap één en is zo gepiept. Geen oplossing, ga dan verder naar de optie hieronder.
  • Update de app – Ga naar de Play Store (Android) of App Store (iOS) en zorg dat je de laatste versie van de Eufy-app hebt geïnstalleerd
  • Verwijder en installeer opnieuw – Dit is de meest radicale oplossing voor de app. Verwijder deze en start een nieuwe installatie.

Eufy deurbel probleem nog niet opgelost?

Is jouw Eufy deurbel probleem nog niet opgelost, dan heb je is het verstandig om contact op te nemen met support van Eufy.

Deze pagina is dan een goed startpunt. Selecteer jouw type deurbel en bekijk alle tips, mogelijkheden en adviezen. Ook kun je in de community rondkijken en je vraag eventueel posten.

Kom je er nog steeds niet uit, dan kun je chatten, mailen of bellen met het support-team van Eufy. Er is helaas geen Nederlands telefoonnummer, maar hier kun je een overzicht van alle contactopties vinden.

Lees ook

Kom je er nog niet uit of heb je een smarthome-vraag?

Stel je vraag dan nu in de officiële Smarthomefans-community. Hier zijn veel smarthome-experts die je graag helpen. Uiteraard vind je hier ook slimme producten-inspiratie en smarthome-enthousiastelingen.

Stel je vraag

Oprichter van smarthomefans. Gek op gadgets, tech en specifiek smarthome. Ruim 10 jaar geleden de eerste 'automatisering' in huis gestart en sindsdien honderden producten en merken onderzocht en getest.

Foutje gezien? Mail mij! Dat zou ik enorm waarderen.

Feedback form

69 gedachten over “Eufy deurbel problemen: alle oplossingen op een rij”

  1. Hallo, mijn battery is na vier dagen leeg. Terwijl deze volgens het boekje
    4 maanden zijn sterkte ongeveer zou behouden.
    Wat gaat er fout en hoe kan ik dit op lossen ?

    Beantwoorden
  2. Ik heb een Eufy Video Doorbell Dual 2 Pro in combinatie met een HomeBase 2. Ik heb problemen met het geluid vanaf mijn telefoon naar de deurbel toe. Dus de mensen die aanbellen kunnen mij niet (goed) horen. De eerste twee seconden kunnen de mensen aan de deur mij horen, maar daarna ontstaat er een vertraging van minimaal 10 seconden en komt zelfs het geluid na de 10 seconde niet goed door. Storend geluid en maar een klein deel van de woorden / zitten.

    Het lijkt erop dat ik dit probleem heb gekregen nadat ik verhuisd ben en aangesloten ben om een glasvezel netwerk.

    iemand ideeën en of oplossingen ?

    Beantwoorden
  3. Ik heb een deurbel pro2 met een homebase 3. Werkt op zich prima. Enige puntje is dat als je op de bel drukt, hoort de bezoeker geen ‘ding-dong’ op de deurbel zelf. Wel op de homebase en op de telefoon.

    Beantwoorden
  4. Homebase geeft geen geluid. Tijdens het instellen gaf die dit wel. Als we nu de geluidsinstellingen hoger of lager zetten, knippert de homebase wel rood, maar we krijgen niets te horen. Ook niet als we bellen met de deurbel.
    Verbinding etc werkt prima.
    Een idee hoe we dit kunnen oplossen?

    Beantwoorden
    • Gebruik je een Homebase of Chime voor binnen? En is het wel mogelijk om de beelden terug te kijken? Met andere woorden: werkt de Chime/Homebase überhaupt?

      Zo ja, dan ligt het mogelijk aan de instellingen (of het volume) van de Homebase/Chime!

      Succes!

      Beantwoorden
      • Opvallend dat de laatste 2 maanden dezelfde problemen worden gepost en daarvoor helemaal niet. Ik heb het zelfde probleem. Zowel homebase als chime gaan niet altijd af terwijl telefoon wel af gaat en het beeld is tevens terug te kijken. Ik had nog garantie en heb vorige maand de boel geruild voor een nieuwe set. Ook hierbij dezelfde problemen.
        Ook het offline gaan had ik last van. Bij de nieuwe set overigens nog niet.

        Beantwoorden
  5. Hallo, sinds een paar maanden heb ik last dat regelmatig mijn deurbel na een paar dagen stopt (offline)
    De deurbel is aangesloten op een voeding dus de batterij is niet leeg.
    Zodra ik de deurbel aan de computer hang start hij weer op en dan werkt hij weer een paar dagen.
    De deurbel heeft ca. 2 jaar prima gewerkt, is er een update geweest?

    Beantwoorden
  6. Hallo, wanneer ik mijn beelden wil terugkijken,geeft die bij afspelen na iedere 5 sec. groen beeld. Ik ben hoofdgebruiker bij mij vrouw die zelfde telefoon heeft Samsung A14 en gastgebruiker, zij heeft er geen last van. Weet iemand wat hier aan de hand is. Ik heb mijn toestel de Samsung A14 wel geüpdatet met laatste Android versie. Misschien. Heeft dit er iets mee te maken?

    Beantwoorden
  7. Mijn deurbel stopt na een paar dagen (offline) is aangesloten op een voeding dus geen batterij leeg. Moet reset knop indrukken en dan werkt hij weer een paar dagen. hij heeft bijna 2 jaar prima gewerkt hij begint nu kuren te krijgen.

    Beantwoorden
    • Dat is wel vreemd, vooral omdat hij zolang wel heeft gewerkt. Na 2 jaar kun je er natuurlijk maar weinig mee qua garantie.

      Heb je al eens geprobeerd of hij wel (blijft) werken op batterij? Dus door de stroom er vanaf te halen?

      Beantwoorden
  8. hai,
    mijn homebase verbindt niet meer met het netwerk, al een paar keer gereset ook harde reset, hij gaat dan resetten maar verbinden met netwerk lukt niet.
    Is hier een oplossing voor? kan het zijn dat de homebase defect is?
    Groet
    Roosmarier

    Beantwoorden
    • Dat is lastig te beoordelen zo op afstand, maar het kan uiteraard dat de Homebase defect is.

      Heb je mogelijk iets aan je wifi-netwerk aangepast? Heb je al geprobeerd om de Homebase aan te sluiten via bedraad internet? Dan kun je in ieder geval uitsluiten dat het aan wifi ligt!

      Beantwoorden
  9. Ik heb een probleem bij het installeren van de eufy deurbel. Alles werkt, maar zodra ik hem in de houder aan de muur klik valt de verbinding met de homebase weg. Als ik op dezelfde plek sta of zelfs verder weg met de bel los in mijn hand, werkt hij wel.
    Ook aansluiten aan stroom oude deurbel of via batterij, dan nog geeft ie steeds offline aan zodra hij in de houder zit.
    Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

    Beantwoorden
    • Het probleem is inmiddels opgelost door contact op te nemen met Eufysupport, via de eufysite.
      Probleem was dat de schroeven van de houder net niet diep genoeg zat en op de sync knop drukte als ie in de houder zat ????

      Beantwoorden
  10. Hallo, mijn Eufy deurbel geeft altijd wel door aan mijn iphone dat er iemand aan de deur staat maar tegen de tijd dat ik de telefoon heb vrij gegeven en de Eufy app heb geopend is de bezoeker vaak alweer weg, bovendien kan ik niet met de bezoeker over en weer spreken

    Beantwoorden
  11. Mijn deurbel heeft een jaar gewerkt, toen viel mijn wifi weg en heb ik in de app de deurbel verwijderd. Nu ik hem er opnieuw op wil zetten en de “sync knop” ingedrukt houdt geeft ie geluidsgolven af maar vervolgens blijft ie aangeven dat de deurbel niet kan worden toegevoegd. Kan iemand mij hiermee helpen?

    Beantwoorden
  12. Helaas lukt het nog altijd niet om Doorbell Dual 2 pro over te zetten van homebase 2 naar homebase 3 ondanks alles geupdate te hebben en meerdere malen hombase en deurbel gereset te hebben naar fabrieksinstellingen.
    Heeft iemand hier al een oplossing voor?

    Beantwoorden
  13. Hallo,
    Mijn Eufy deurbel staat op de verkeerde tijd (hij loopt een paar uur achter). Volgens de FAQ van Eufy zelf moet je dan uitloggen en daarna met inloggen de juiste tijdzone selecteren, maar die optie krijg ik helemaal niet. Heb ook al geprobeerd de hele app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar niets werkt tot nu toe. Hoe krijg ik de tijd weer goed?

    Beantwoorden
  14. Hallo,
    Ik wil een eufy deurbel monteren maar die is te ver van de homebase vandaan (bij de poort) hoe kan ik dit oplossen dat hij toch in verbinding komt met mijn homebase binnen, er is WiFi vanuit de kpn aanwezig
    Gr Arnold

    Beantwoorden
  15. Goedemiddag,
    Kan nog steeds niet terug praten via de microfoon.
    Kan wel alles horen wat er gesproken wordt,dus de microfoon doet het wel,alleen kan niet terugspreken.
    Heb alles al geprobeerd bij instellingen ,maar kom er niet uit!
    Kunnen julie mij helpen?

    mvg Amdre den Breejen

    Beantwoorden
    • Dat is vervelend! Er zijn een aantal dingen die je kunt doen:

      1. Check of de app up-to-date is
      2. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
      3. Download de app op een ander toestel, werkt het daar wel, ligt het aan jouw smarthome
      4. Werkt dit niet, kun je altijd even contact opnemen met Eufy!

      Beantwoorden
  16. Mijn man en ik hebben een account voor de eufy voordeurbel. Hij is hoofd gebruiker en ik ben gast. We konden niet op n andere manier samen de app gebruiken. Nu kan ik, als gast gebruiker de opgeslagen gebeurtenissen niet verwijderen, zo loopt mijn telefoon snel vol. Ik heb de iPhone. Iemand een tip?

    Beantwoorden
  17. Als er gebeld wordt gaat gaat de bel op mijn home base over. maar niet op mijn Sam S21. kijk ik op mijn S21 zie ik gewoon wie er voor de deur staat kan ook spreken met die persoon. Wel heel vervelend als ik niet thuis ben. krijg dan dus geen notification. App al opnieuw op de S21 geinsalleerd. alle besparingen van batterij ect uitgezet op de S21. Maar nog steeds geen geluid als er de bel gaat. Wordt er nu wel erg moedeloos van. ik denk dat het ergens in de S21 moet zitten. zit al weken te zoeken op internet maar niets gevonden wat werkt. Weet iemand een oplossing.

    Beantwoorden
    • Hier ook dat probleem maar ook op de Samsung s20+ , dus op ons beide telf wordt er ziek van. Gaat niet op mijn telf als er iemand aan de bel staat

      Beantwoorden
    • Heb dit soort verhalen ook al eerder gehoord, erg vervelend. Sterker nog, heb dit zelf ooit met een Huawei-smartphone gehad, die simpelweg geen meldingen gaf, pas na een bepaalde periode.

      Dit is al jaren geleden, maar had toentertijd inderdaad met de firmware van het toestel te maken.

      Neem aan dat jullie alle instellingen al nagekeken hebben van meldingen, accubesparing en andere zaken? Zo ja, dan zou ik eens op het Samsung-forum kijken, of contact opnemen met Samsung support.

      Zie wel dat jullie niet de enige zijn:
      Issue 1
      Issue 2

      Beantwoorden
    • Mijn vrouw heeft hetzelfde op de note 20 ultra.
      Als je op de telefoon van boven naar beneden swipet krijg je alle meldingen te zien van diverse apps ook van eufy.
      Alles verwijderen en dan doet hij het weer een tijd.
      Heeft denk ik met een vol geheugen te maken.

      Beantwoorden
  18. Hallo
    Mijn beelden worden niet meer opgeslagen op mijn HomeBase dit heeft hij wel altijd gedaan. Ik heb ook alles gereset. Maar er worden nog steeds geen beelden opgeslagen.
    Ik hoop dat u een oplossing voor mij heeft.
    Mvg P.N

    Beantwoorden
    • Dat zou inderdaad ook mijn oplossing zijn: de Homebase + deurbel resetten.

      Zie je geen meldingen in de app? Heb je daar de instellingen ook doorlopen? Anders zou ik even contact opnemen met Eufy om dit euvel te bespreken!

      Beantwoorden
  19. Ik gebruik mijn Eufy al bijna 2 jaar maar wat bij ons erg tegenvalt is de vertragingen heen en weer waardoor een gesprek niet verstaanbaar wordt. Is dat op te lossen of moet ik wachten op de Ring 3?
    Gr Eric

    Beantwoorden
    • Dat is vervelend! Mogelijk heeft dit niet met de Eufy zelf te maken, maar met de verbinding? Heb je al eens geprobeerd de bel te gebruiken dichterbij je router? Dan weet je of dit het issue is, of dat het toch aan de hardware ligt!

      Beantwoorden
  20. Mijn Homebase en deurbel moet ik elke keer opnieuw installeren. Alle instellingen zijn dan verdwenen en moet ik beide opnieuw configureren/instellen. Netwerk e.d zijn stabiel

    Beantwoorden
  21. Hallo,

    Mijn Eufy geeft wel een pop up al er activiteit is bij onze deur. Maar er wordt niets opgenomen. Kan niets terug vinden. De eufy neemt alleen op als er aan gebeld wordt. Wat doe ik fout. Wil juist ook bij activiteit dat er opgenomen wordt

    Beantwoorden
  22. Goedemorgen,
    bij mij zijn de opnames van de vorige dag weg.
    Dit gebeurd elke dag weer.
    Kan de eufy alleen beelden van 1 dag opslaan?
    Of kun je bepaalde beelden bewaren. Kan hier nergens een gebruiksaanwijzing van vinden.

    Beantwoorden
    • ik ben er inmiddels achter ze zijn niet weg je moet alleen het pijltje naar de betreffende dag doen, in het vakje gebeurtenissen…. heb je 1 maart nodig dan ga je terug via dat pijltje naast de aangeduide datum daar vind je de beelden van elke dag terug tenzij je SD kaart vol is of je hebt ze handmatig verwijdert, Succes

      Beantwoorden
  23. Helaas geeft de Eufy op mijn telefoon alleen een popup met een korte “brom” en mijn telefoon geeft verder geen melding qua geluid en/of beeld. Dus 9 van de 10x mis ik de melding. Al software een aantal keren verwijderd en teruggezet, homebase op andere plek, andere kabel. Samsung S20 FE.
    Wie heeft de gouden tip, met eufy zelf kom ik er ook niet uit

    Beantwoorden
    • Dat is vreemd! Heeft mogelijk iets te maken met de meldings-instellingen van je telefoon? Soms wordt er in een bepaalde energiebesparingsmodus maar één keer in de zoveel tijd gecheckt of er nieuwe meldingen zijn.

      Verder heb ik ook niet echt een idee/oplossing eerlijk gezegd..

      Beantwoorden
      • Dag Ruud, ik heb een hele andere vraag.
        Ik heb een Eufy deurbel en een Android Smartphone.
        Het probleem is, dat als er aan de deur gebeld wordt, ik eerst mijn telefoon moet pakken, inloggen, de melding openen. Voordat ik kan antwoorden, is er vaker al meer dan een minuut voorbij. DAn is de beller al vaak weg. Bestaat er een manier, dat als er aangebeld wordt, ik sneller kan reageren? Alvast hartelijk dank, Marion

        Beantwoorden
        • Dat zou normaliter wel moeten werken. Zodra je op de melding klikt, ga je meteen naar de stream van de deurbel. Dat is bij jou niet het geval zo lijkt het? Of begrijp ik de vraag verkeerd?

          Beantwoorden
  24. welke instelling moet ik doen dat als de bel gaat het beeld direct op mijn telefoon moet ontgrendelen en dan de app aantikken om vervolgens nog te wachten tot ik beeld heb. intussen is de postbode reeds weg.

    Beantwoorden
  25. Ik woon in Hongarije daar valt regelmatig de stroom uit als alles weer op startdan is de home base sneller dan de router probleem gome base blokeert en verbind niet met de router oplossing ik moet elke x de stroom vam de home base afhaen en dan doet die het weer lidl deurbel heeft deze problemen niet en kost maar 30 euro jammer van zo een duur ding

    Beantwoorden
    • Dat is niet handig, verre van. Helaas weet ik ook niet direct een oplossing, vreemd! Is het niet zo dat de Homebase na X minuten weer opnieuw naar netwerk zoekt? Of blijft hij gewoon offline als je geen verbinding kunt maken?

      Beantwoorden
  26. Mijn Eufy Deurbel Dual Pro detecteert geen auto’s. De bewegingsdetectie staat aan, de activiteitenzone staat ingesteld op het voetpad en de weg, gevoeligheid staat op maximaal (5) en toch ontvang ik geen meldingen wanneer er een auto de straat in rijdt.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

Delen via: